Tue. Jun 18th, 2024

Kao što je poznato, hibridni automobili su dobili na snazi svojim značenjem oba motora. Podsećanja radi, oni se sastoje od dva motora od kojih jedan radi na osnovu SUS motora na benzinski pogon, dok drugi ima pogon na struju. Poenta rada hibridnog motora je da se prilikom startovanja automobila, prvo upali motor na struju, čiji je opseg rada od 50-60km/h. Pri većim brzima se pali motor na benzin. Nakon startovanja motora na benzinski pogon, motor na struju se gasi, i baterije se pune prilikom kočenja.

Od hibridnih motornih pogona automobila razvitkom tehnologije, došlo je do razvoja automobila isključivo na strujni pogon. Iz grupe Renault, Nissan, Mitsubishi postoji najava da će do 2030 godine biti 35 novih modela.

Za razvitak 35 novih modela zadužene su 5 platformi. U pitanju su: CMF-AEV, KEI-EV, LCV-EV, CMF-EV i CMF-BEV platforme.

Na platformi CMF-BEV će biti naslednik Nissana Micre, kao i novi model pod nazivom Renault R5.

Poenta istariživačkog sektora kompanije je ušteda troškova baterija od 50% do 2026. godine i 65% do 2028. godine. Želja je da se postigne kapacitet proizvodnje baterija od ukupno 220 GWh.

Želja grupe Renault, Nissan, Mitsubishi je da do 2026, bude korišćeno više od 10 000 000 vozila bez vozačeve korisnosti.

One thought on “<strong>EKSPANZIJA ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA</strong>”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *