Da li cena nekog brenda može da utiče na povečanje potražnje za telefonima? Zakon ekenomije propisuje da je to tačno, ukoliko je cena niska. Međutim, desila se jedna jako zanimljiva situacija u kojoj je Apple “dokazao”, da zakon ekonije u nekim slučajevima i ne postoji.
https://www.canva.com/design/DAGXenBxXog/c9eHk4Ou6FDVz0r2ogC0Wg/view?utm_content=DAGXenBxXog&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=hceeae8c469Prema saznanjima COUNTERPOINT REASRCH-a, podaci govore da je pobedu u prvom kvartalu 2022 godine, odneo Apple sa udelom od svega 62% prodaje. U pitanju su Premium telefoni sa cenom od preko 400$
Najveći udeo u Premium segmentu, uveliko je učvrstio iPhone 13 sa svega 23%, prati ga “brat blizanac” iPhone 13 Pro Max sa 13%, sledeći je iPhone 13Pro, sa 9%, zatim iPhone 12 sa 8% i na začelju tabele Samsung Galaxy S22 Ultra 5G sa 3% udela.
⭐️Click the link https://temu.to/m/uq7lk46zk7q to get 💰£100 coupon bundle !! Another surprise for you! Click https://temu.to/m/et77as2lh4s to earn with me together🤝!